مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1395 ساعت 08:352017-02-17اقتصادي

برنامه ششم توسعه درمسیر سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی است


رییس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس: همه برنامه ششم توسعه در مسیر سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است.

- حاجی بابایی در ادامه گفت: دولت را مکلف کردیم در مدت 5 سال مبلغ 120 هزار میلیارد تومان بدهی اش را به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت کند و از این منبع برای همسان سازی حقوق استفاده شود.

وی افزود: مصوب کردیم برای ایجاد رونق اقتصادی باید 770 هزار میلیارد تومان در سال سرمایه گذاری کنیم که 65 میلیارد دلار معادل 199 هزار میلیارد تومان از آن را باید از محل سرمایه گذاری های خارجی تأمین کنیم.

حاجی بابایی درباره اصلاح حقوق مدیران و مقامات با اشاره به اینکه حقوق های نجومی در کشور کولاک کرد، گفت: بر اساس ماده 28 ، همه مقامات کشوری و حتی کارکنان دولت نمی توانند از اول فروردین سال 1396 به بعد بیش از 14 برابر حداقل حقوق ، دریافت کنند.

رییس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه با بیان اینکه سخت ترین فشارها بر این ماده اعمال شد و افرادی خواهان حقوق بیشتر هستند، افزود: البته دولت می تواند به شاغلان مناطق عملیاتی ، مرزی و مناطق محروم تا 30 درصد به این حقوق اضافه کند.

حاجی بابایی ادامه داد: برای کسانی که تخصص خاص دارند این 30 درصد به 60 درصد افزایش یافت یعنی شورای حقوق و دستمزد می تواند تا 60 درصد به حقوق متخصصان اضافه کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ششم توسعه درمسیر سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی است

برنامه ششم توسعه درمسیر سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی است