مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1395 ساعت 13:102017-02-17سياسي

برپایی جشن های نوروز فرصتی برای مبارزه با افسردگی و افزایش شادابی و نشاط


فرماندار کاشمر ایام نوروز و برپایی جشن ها را یک مدل مبارزه با افسردگی و بالا بردن امید، شادابی و نشاط در میان مردم دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن فرهادی در جلسه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشمر که در محل این فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان این که یکی از ویژگی های مردم ایران در ایام نوروز این بوده که به انواع روش ها جشن هایی برپا می کردند، اظهار کرد: ایران ملتی است که در گذشته امید در آن ها بالا بوده و برای هرکاری جشن های آیینی می گرفتند.

فرهادی جشن گرفتن را یک نوع مبارزه با افسردگی دانست و گفت: هرچه بتوانیم بستر کار را برای کارهایی که مردم کشور را از افسرده شدن دور کند فراهم کنیم، به کشور خودمان خدمت کرده ایم.

وی با بیان این که هر کاری برای شادابی مردم انجام دهیم به بهداشت روانی کشور و پیشگیری از افسردگی کمک کرده ایم، خاطرنشان کرد: باید شرایط را به گونه ای فراهم کرد که به مهمان در ایام نوروز خوش بگذرد و با خاطره خوش این شهر را ترک کنند.

فرماندار کاشمر با اشاره به این که هر اندازه برنامه ریزی خلاقانه و حکیمانه در این سفر انجام دهیم به کشور کمک کرده ایم، گفت: همه مسئولان موظف هستند بهترین شرایط را برای مهمانان نوروزی فراهم آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی جشن های نوروز فرصتی برای مبارزه با افسردگی و افزایش شادابی و نشاط

برپایی جشن های نوروز فرصتی برای مبارزه با افسردگی و افزایش شادابی و نشاط