مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1395 ساعت 15:102017-02-17سياسي

مردم بیش از پیش از معارف اهل بیت علیهم السلام بهره گیرند


مردم در ایام عزاداری حضرت زهرا (س) برای فهم هر چه بیشتر معارف اهل بیت علیهم السلام بهره گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز خراسان جنوبی، امام جمعه بیرجند در خطبه های این هفته گفت: فرهنگ اهل بیت (ع) بر پایه ایثار است و لازم است مردم در همه مراحل زندگی خود به تبعیت از اهل بیت و شهدا فرهنگ ایثارگری را حفظ کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی افزود: اگر می خواهیم راه امام راحل و شهدا ادامه یابد باید منطق ایثار و از خود گذشتگی در بین مردم و مسوولان حاکم شود.

خطیب جمعه بیرجند با اشاره به حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و قدر دانی از مردم دشمن شناس گفت: مردم نشان دادند که پای انقلاب و نظام و شهدا ایستاده اند و این آمادگی مردم انقلابی اتمام حجتی برای همه مسوولان است.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی افزود: باید با تکیه بر قدرت الهی و مردمی و گرامیداشت یاد و نام شهدا فرهنگ اصیل اسلامی را نهادینه کنیم و در مقابل فرهنگ منحط غرب که انسانیت را زیر سوال می برد بایستیم.

امام جمعه بیرجند با اشاره به پنجم اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی گفت: این شخصیت بزرگ و برجسته در علوم، کلام و فقه یکی از بنیانگذاران علوم شیعه است که مهندسان ما باید با الگو گیری از این افراد برجسته ایده و طرح های نو و مطابق با فرهنگ اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بیش از پیش از معارف اهل بیت علیهم السلام بهره گیرند

مردم بیش از پیش از معارف اهل بیت علیهم السلام بهره گیرند