مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1395 ساعت 16:052017-02-17سياسي

تاکید امام جمعه شهرکرد بر توجه ویژه مسئولان به مناطق محروم


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر توجه ویژه مسئولان به مناطق محروم، گفت: وقتی به مناطق محروم استان سفر می کنیم، مردم مشکلات و مطالبات به حق فراوانی را مطرح کنند که باید مسئولان عزیز بیشتر به فکر رفع مشکلات مردم باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد نصیحت پذیری را یکی از دغدغه های مهم اهل تقوا بیان و اظهار کرد: اهل تقوا باید از خودش این سوال را بپرسد که آیا نصیحت پذیر هستم یا نه و در برابر نصیحت و خیری که به ما نشان می دهند چه عکس العملی نشان می دهم؟ امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: قطعا آن انسانی که در برابر خدا خاضع و مشتاق رسیدن به سعادت است از نصیحت استقبال می کنند و خودشان را مدیون فرد نصیحت کننده می دانند اما افراد مغرور نه تنها حاضر نیستند نصیحت را به عنوان یک هدیه بپذیرند بلکه از شنیدن نصیحت ناراحت می شوند و مغرورانه با او برخورد می کنند که این روحیه اصلا با تقوا سازگار نیست.

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر این که نصیحت پذیری تنها برای افراد عادی نیست و متوجه مسئولان نیز است تصریح کرد: در حال حاضر مقام معظم رهبری مدام و مستمر در جایگاه آقایی و رهبری و ولایت این امت خیر مسئولان و مردم را بیان می کنند که متاسفانه برخی از این نصیحت ها استقبال نمی کنند که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید امام جمعه شهرکرد بر توجه ویژه مسئولان به مناطق محروم

تاکید امام جمعه شهرکرد بر توجه ویژه مسئولان به مناطق محروم