مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1395 ساعت 04:402017-02-18سياسي

پایان سفر وزیر دادگستری به جمهوری آذربایجان


" از باکو ، مصطفی پور محمدی در این سفر با رییس جمهور ، وزرای دادگستری و کشور و همچنین روسای دیوان عالی و مجلس ملی جمهوری آذربایجان ورییس اداره مسلمانان قفقاز دیدار و در زمینه توسعه همکاری ها و مناسبات دو کشور تبادل نظر کرد .

آقای پور محمدی در پایان سفر خود در خصوص دستاوردهای این سفر گفت: در مجموع گفتگوهای خوبی صورت گرفت و همه مذاکرات نشان از توسعه همکاری های اقتصادی و تجاری و نزدیکی مواضع سیاسی بود و خوشبختانه مواضع دو کشور در مسائل عمده منطقه ای و بین المللی، مبارزه با تروریسم و مبارزه با مواد مخدر و قاچاق و همکاری های منطقه ای بسیار مثبت و سازنده است .

وی افزود : یک اعتماد قابل توجه بین مسئولان عالی دو کشور ایجاد شده است که این اعتماد ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان زمینه را برای توسعه همکاری های دو طرف از ابعاد مختلف فراهم کرده است .

وزیر دادگستری گفت : در این سفر همچنین توافق کردیم برای حل اختلافات تجاری بین بازرگانان و تجار دو طرف یک اتاق مشترک داوری - تجاری ایجاد کنیم که مقرر شد متن این توافق نامه آماده شود.

امضای بیانیه مشترک همکاری های حقوقی و قضایی بین وزرای دادگستری دو کشور در زمینه های مبارزه با قاچاق مواد مخدر ،مبارزه با تروریسم و همکاری های علمی و آموزشی از عمده دستاوردهای این سفر بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سفر وزیر دادگستری به جمهوری آذربایجان

پایان سفر وزیر دادگستری به جمهوری آذربایجان