مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1395 ساعت 07:552017-02-18سياسي

ماجرای تبلیغات پزشکی در سایت ها


قائم مقام معاونت نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی، گفت: سایت های اینترنتی غیرمجاز هستند و عملا اجازه ای برای درمان و ارائه خدمات پزشکی ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، حجت الله مقیمی در برنامه تلویزیونی نبض که جمعه شب ها از شبکه خبر روی آنتن می رود، تاکید کرد: مطب و موسسات دو محل مجاز برای تبلیغات پزشکی هستند که اجازه تبلیغ دارند و نظام پزشکی نهادی است که این اجازه را برای آنها صادر می کند، افراد بعد از دریافت مجوزهای کتبی قادر خواهند بود تا در رسانه های مختلف اقدام به تبلیغ برای خود کنند.

وی افزود: دو گروه نظارت محیطی از این افراد را به عمل می آوردند، یکی نظام پزشکی که حوزه رسانه ها را پایش می کند و در دیگری دانشگاه های علوم پزشکی که پایش این گروه در فضایی غیررسانه ها را برعهده دارند.

مقیمی گفت: ما با معضلی در حوزه اینترنت و شبکه های اجتماعی روبرو هستیم، ما در این حوزه ها در حد صفر قدم برداشته ایم، ما در تلاشیم تا جلوی این تبلیغات را بگیریم اما متاسفانه همکاری های بین دستگاهی بسیار ضعیف است و هر وزارتخانه تنها در حیطه وظایف خود قدم برمی دارد و بیش از آن اقدامی نمی کند.

وی افزود: ما شاهد تبلیغات مکمل های زیرزمینی در شبکه های اجتماعی هستیم که بعد از فعالیت 12 ساله هنوز هم به کار خود ادامه می دهند در حالی که اصولا ارائه محصولات مکمل در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تبلیغات پزشکی در سایت ها

ماجرای تبلیغات پزشکی در سایت ها