مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1395 ساعت 10:102017-02-19ورزشي

برگزاری مسابقات کشوری و بازگشت انگیزه به شناگران زن


در حالی که بانوان شناگر ایرانی به دلیل حفظ شئونات اسلامی از شرکت در رقابت های برون مرزی امتناع می کنند، برگزاری رقابت های کشوری شنای بانوان می توانند مانع از دلزدگی بانوان شناگر از این رشته ورزشی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی ایسنا، رقابت های شنای بانوان در رده سنی 15 سال به بالا بعد از دو سال وقفه با همکاری فدراسیون شنا و جزیره کیش، روزهای 23 و 24 بهمن ماه برگزار شد که توانست برای بانوان شناگر نوید بخش باشد.

هر چند حضور نداشتن در رقابت های برون مرزی می تواند دلیلی برای کاهش انگیزه بانوان شناگر باشد اما برگزاری منظم رقابت های کشوری می تواند انگیزه مربیان و شناگران را تا حد بالایی حفظ کند.

فروزنده زراوند، مربی تیم فارس در پایان رقابت های شنای مسافت کوتاه بانوان تصریح کرد: بعد از دو سال رقابت ها برگزار شد که بسیار جای خوشحالی دارد چرا که عاملی برای ایجاد انگیزه در بین شناگران است تا با انگیزه دو چندان تمرینات خود را پیگیری کنند.

از میزبانی جزیره کیش برای برگزاری رقابت های شنای دختران تشکر می کنم؛ اگر استخر استاندارد بود رکوردها ثبت ملی می شد.

البته باید توجه داشت که برگزاری رقابت های شنا بانوان مشکلات بسیاری دارد و برگزاری میزبانی جزیره کیش جای امیدواری دارد که اگر ادامه دار باشد انگیزه ها افزایش و جایگاه خوبی برای شناگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات کشوری و بازگشت انگیزه به شناگران زن

برگزاری مسابقات کشوری و بازگشت انگیزه به شناگران زن