مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1395 ساعت 15:402017-02-19فرهنگي

کتاب های موزه عبرت رونمایی می شود


پنج جلد از کتاب های موزه عبرت در زمینه زندگی نامه و رمان هایی با موضوعیت کسانی که در جریان انقلاب در کمیته مشترک ضدخرابکاری مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند، - رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موزه عبرت قصد دارد پنج جلد از کتاب هایی را که به قلم نویسندگان با موضوع کسانی که در جریان انقلاب در کمیته مشترک ضدخرابکاری رژیم سابق مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند چهارشنبه چهارم اسفند با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر اطلاعات رونمایی کند.

شب ناسور ابراهیم حسن بیگی، من پسر شاه نیستم اصغر فکوری، لتاک محمدحسین نیک نامیان، از سکوت تا فریاد پروین کاشانی زاده و آه نام دیگر خداست سیدقاسم خرازانی این پنج کتاب هستند.

پیش تر مدیر موزه عبرت ایران با بیان اینکه این موزه به زودی به برندی در حوزه ادبیات مقاومت تبدیل خواهد شد از رونمایی کتاب های منتشرشده این موزه با موضوع داستان کسانی که در این مکان مورد شکنجه قرار گرفته اند خبر داده بود.

قاسم حسن پور به ایسنا گفته بود: به دنبال اظهارنظر ناشیانه خائنی همچون ثابتی که با انتشار کتاب هایی درصددند چنین وانمود کنند که تمامی کسانی که در این مکان و در دوره پهلوی شکنجه شده اند، دارای سوابق مبارزات مسلحانه بوده اند ما بر آن شدیم تا ضمن گفت وگو با آن هایی که در این مکان مورد شکنجه و آزار قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب های موزه عبرت رونمایی می شود

کتاب های موزه عبرت رونمایی می شود