مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1395 ساعت 10:002017-02-20سياسي

رونق ساخت وساز نیازمند تشکیل یک اتاق گفت وگوی دائم است


برای رونق ساخت و ساز باید تشکیل یک اتاق گفت وگوی دائم در این حوزه همچون حوزه صنعت در دستور کار قرار گیرد.

- استاندار خراسان رضوی گفت: برای رونق ساخت و ساز باید تشکیل یک اتاق گفت وگوی دائم در این حوزه همچون حوزه صنعت در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی علیرضا رشیدیان در نخستین همایش علمی کاربردی ساخت و ساز و رونق اقتصادی کشور با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای اصلی دولت یازدهم توسعه متوازن کشور همراه با تحقق عدالت اجتماعی است، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید مسیر حرکت خود را مبتنی بر اهداف سند چشم انداز و اسناد آمایش سرزمینی و توسعه قرار داده است.

وی افزود: در این راستا اقدامات گسترده ای طی سه سال گذشته صورت گرفته و توسعه همه جانبه روستاها به عنوان کانون های تولید، با هدف رفع مشکل حاشیه نشینی با جدیت دنبال شده است.

استاندار خراسان رضوی کاهش نرخ سود تسهیلات از 27 به 18 درصد و تنزل این رقم در ساخت و سازهای روستایی به 4 درصد را از دیگر اقدامات شاخص دولت یازدهم دانست.

رشیدیان تاکید کرد: یکی از نمادهای پیشرفت کشور سازه های شهری، روستایی، جاده ای و خدماتی است و مسکن و ساختمان به عنوان یک عنصر تاثیزپذیر و ویژه در این فرآیند به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق ساخت وساز نیازمند تشکیل یک اتاق گفت وگوی دائم است

رونق ساخت وساز نیازمند تشکیل یک اتاق گفت وگوی دائم است