مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1395 ساعت 13:102017-02-20سياسي

بعید بودن مشاهده «فالکون» از ایران/باید منتظر اعلام های رسمی باشیم


شب گذشته فیلم های متعددی درباره شی ء نورانی در آسمان چندین شهر ایران منتشر و اعلام شد این شی ء نورانی موشک «فالکون» بوده که با هدف انتقال تجهیرات در ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب شده است؛ - بعید بودن مشاهده فالکون از ایران/باید منتظر اعلام های رسمی باشیم شب گذشته فیلم های متعددی درباره شی ء نورانی در آسمان چندین شهر ایران منتشر و اعلام شد این شی ء نورانی موشک فالکون بوده که با هدف انتقال تجهیرات در ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب شده است؛ ولی محققان نجومی کشور مشاهده این جرم از آسمان ایران را بعید دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر روز گذشته، یکشنبه اول اسفند ماه جاری دوباره خبری از مشاهده یک شیء ناشناس پرنده در آسمان برخی از شهرهای کشور منتشر شد.

بنا بر این خبر، این شیء در ساعت 19 در آسمان ظاهر و بعد از 10 دقیقه محو شد.

انتشار این خبر همراه با مطرح بودن چندین باره یوفوها است.

هر پدیده هوایی که علت آن نمی تواند به آسانی و یا بلافاصله توسط ناظر شناخته شود، یوفو گفته می شود که برای اولین بار از سوی نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا مطرح شد.

هر چند امروزه اصطلاح یوفو اغلب برای توصیف هر گونه منظره ناشناخته که توسط ناظر گزارش می شود، استفاده می شود، ولی بنا بر عقیده محققان حوزه نجوم و فضا تاکنون گزارش های رسمی قطعی و تاییده شده ای از یو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعید بودن مشاهده «فالکون» از ایران/باید منتظر اعلام های رسمی باشیم

بعید بودن مشاهده «فالکون» از ایران/باید منتظر اعلام های رسمی باشیم