مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 14:462017-02-21پزشكي

توجه به سلامت مردان باید از دوران جنینی آغاز شود


نایب رییس انجمن اورولوژی ایران با بیان اینکه توجه به سلامت مردان باید از دوران جنینی آغاز شود، عنوان کرد: مادرانی که صاحب فرزند پسر می شوند باید از دوران جنینی و پس از تولد به سلامت آلت تناسلی فرزندشان توجه کنند و پس از آن خود فرد باید نسبت به وضعیت سلامتی .

- نایب رییس انجمن اورولوژی ایران با بیان اینکه توجه به سلامت مردان باید از دوران جنینی آغاز شود، عنوان کرد: مادرانی که صاحب فرزند پسر می شوند باید از دوران جنینی و پس از تولد به سلامت آلت تناسلی فرزندشان توجه کنند و پس از آن خود فرد باید نسبت به وضعیت سلامتی خود آگاهی داشته باشد و در صورت بروز هرگونه تغییری به پزشک مراجعه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، دکتر غلامرضا پورمند، نایب رییس انجمن اورولوژی ایران به مناسبت روز جهانی سلامت مردان (اولین پنجشنبه اسفندماه) اظهار کرد: سال 1978 اولین نوزاد به روش درمان های کمک باروری به دنیا آمد.

تولد این نوزاد این مساله مهم علمی را اثبات کرد که حتی اگر یک اسپرم سالم در بیضه های مرد وجود داشته باشد، امکان باروری میسر است.

سال ها بعد از تولد این نوزاد پزشکان به دنبال آن بودند که بررسی کنند آیا وی زندگی سالمی خواهد داشت و اینکه آیا می تواند در بزرگسالی و بعد از سن ازدواج صاحب فرزند شود که خوشبختانه نتایج بررسی ها نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به سلامت مردان باید از دوران جنینی آغاز شود

توجه به سلامت مردان باید از دوران جنینی آغاز شود