مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 15:362017-02-21سياسي

عدم تحمل نقد از علل ناتوانایی در ارتباطات کلامی است


رییس جهاد دانشگاهی هرمزگان عدم تحمل نقد و توانایی نقد کردن را از دیگر علل ناتوانایی در ارتباط کلامی دانست و گفت: فرهنگ احترام به نظرات دیگران در سطح جامعه ما پایین است و کمتر حاضر به تحمل کلامی خلاف اعتقادات خود هستیم و این موجب بروز مناقشات می شود.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سهیل دادخواه در مراسم افتتاحیه مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در هرمزگان در جهاد دانشگاهی هرمزگان، گفت: امیدواریم طی روزهای آتی شاهد مناظرات و رقابت های خوب و قوی و در شان دانشگاه های استان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته به عنوان نخستین بار این مسابقات در هرمزگان برگزار شد و چند تیم از دانشگاه های استان نیز به مسابقات در سطح ملی رفتند و خوب ظاهر شدند.

رییس جهاد دانشگاهی هرمزگان بابیان اینکه بحث مناظرات دانشجویی ریشه در بحث کرسی های آزاد اندیشی دارد، افزود: یکی از فرامین مقام معظم رهبری این موضوع بوده است که سالیان مختلف این بحث در مجامع مختلف به ویژه در مجامع علمی مطالبه می شده و در نهایت توسط جهاد دانشگاهی با انجام تحقیقات گسترده در این زمینه این مسابقات شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تحمل نقد از علل ناتوانایی در ارتباطات کلامی است

عدم تحمل نقد از علل ناتوانایی در ارتباطات کلامی است