مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 15:402017-02-21سياسي

مجلس اعیان انگلیس امشب درباره لایحه خروج این کشور از اتحادیه اروپا رای گیری می کند


مجلس اعیان انگلیس امشب درباره لایحه خروج این کشور از اتحادیه اروپا رای گیری می کند به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما"، مجلس اعیان انگلیس درباره لایحه خروج این کشور از اتحادیه اروپا رای گیری می کند.

مجلس اعیان انگلیس پس از پایان بررسی لایحه دولت این کشور برای فعال سازی ماده 50 پیمان لیسبون برای آغاز گفتگوهای خروج از اتحادیه اروپا امشب در این مجلس درباره آن رای گیری می کند .

روند بحث و بررسی لایحه دولت انگلیس درباره خروج این کشور از اتحادیه اروپا که پیشتر به تصویب مجلس عوام انگلیس رسید ،از دیروز دوشنبه در مجلس اعیان آغاز شد .

پس از انتشار نتیجه همه پرسی در انگلیس و مشخص شدن خروج این کشور از اتحادیه اروپا، دولت انگلیس اعلام کرد: بدون مراجعه با مجلس، می خواهد بند 50 را فعال و این کشور را در مدت دو سال از اتحادیه اروپا خارج کند اما با حکم دادگاه ناچار شد لایحه ای برای کسب اجازه از مجلس ارائه دهد.

براساس ماده 50 پیمان لیسبون که در دسامبر 2007 میلادی تصویب شد، دولت هایی که بخواهند از اتحادیه اروپا خارج شوند، باید این ماده را فعال و مطابق آن عمل کنند.

ترزا می ، نخست وزیر انگلیس در نشست سالانه حزب محافظه کار در اکتبر سال 2016گفت :مایل است تا پایان ماه مارس (اوایل فروردین ماه) با فعال کردن ماده 50 ، انگلیس را پس از 43 سال،از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس اعیان انگلیس امشب درباره لایحه خروج این کشور از اتحادیه اروپا رای گیری می کند

مجلس اعیان انگلیس امشب درباره لایحه خروج این کشور از اتحادیه اروپا رای گیری می کند