مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 10:362017-02-22سياسي

نمایشنامه خوانی «سندرم سفارشی» به نفع بیماران سرطانی


نمایشنامه «سندرم سفارشی» به نویسندگی و کارگردانی فرید آندستا با هدف حمایت از بیماران مبتلا به سرطان موسسه نسیم سبز حیات در فرهنگسرای فردوس خوانش می شود.

- نمایشنامه سندرم سفارشی به نویسندگی و کارگردانی فرید آندستا با هدف حمایت از بیماران مبتلا به سرطان موسسه نسیم سبز حیات در فرهنگسرای فردوس خوانش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ این نمایشنامه شنبه هفتم اسفندماه ساعت 18:30 با حضور سرهنگ ساداتی فرمانده ناحیه سپاه قدس، الهه راستگو عضو شورای شهر تهران، دکتر انیسیان رییس بیمارستان ابن سینا و جمعی از مدیران شهرداری، خیرین و پزشکان منطقه پنج اجرا خواهد شد.

نمایشنامه سندرم سفارشی روایت داستان واقعی زندگی زن جوانی است که پرستار بخش بیماران مبتلا به سرطان است که خود او نیز دست بر قضا به بیماری سرطان تیرویید مبتلا می شود.

از آنجایی که او جزو کادر درمانی بوده پزشکان قول درمان سفارشی را به وی می دهند اما با رخ دادن اتفاقاتی در مسیر درمان، متاسفانه درمانش با مشکل جدی مواجه می شود و این اتفاقات در حالی رخ می دهد که او می توانست با یک مرحله عمل جراحی و درمان صحیح به زندگی عادی خود بازگردد.

این امر باعث شده تا او برای درمان دچار مشکلات فراوانی شده که از جمله آن مشکلات می توان به هزینه بالای درمان و تهیه داروهای کمیاب اشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشنامه خوانی «سندرم سفارشی» به نفع بیماران سرطانی

نمایشنامه خوانی «سندرم سفارشی» به نفع بیماران سرطانی