مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 11:352017-02-22سياسي

حقوق بگیران نجومی هم گناه کرده اند و هم مرتکب ریا شده اند


آیت الله مکارم شیرازی با بان اینکه حقوق بگیران نجومی هم گناه کرده اند و هم مرتکب ریا شده اند تاکید کرد: عده ای برای حرام خواری خود توجیه می آورند.

- آیت الله مکارم شیرازی با بان اینکه تاکید کرد: عده ای برای حرام خواری خود توجیه می آورند.

آیت الله مکارم شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با اشاره به حدیثی درباره توجه برخی انسانها به کسب مال بجای توجه به حکم خدا گفت : ما شاهد هستیم برخی حقوق نجومی میگیرند و توجیه می آورند که ما مطابق مصوبات این حقوق را گرفته ایم، و حال آنکه معلوم نیست مسئولین آن دستگاه دولتی طبق چه اصول و ضوابطی برای خودشان این حقوق های نجومی را وضع می کنند.

وی افزود: بقول اساتید اخلاق چنین افرادی که حقوق نجومی میگیرند و عملشان را توجیه میکنند گناهشان از بقیه که توجیه نمی کنند بیشتر است چرا که هم گناه کرده اند و هم مرتکب ریا شده اند.

در ادامه با اشاره به انتشار خبری درباره درآمد بانک ها از جریمه دیرکرد، اخذ دیرکرد توسط بانک ها را خلاف شرع ادانست و افزود: خبر عجیبی شنیدم که امروز بیشترین درآمد بانک ها از همین جریمه دیرکرد است چیزی در حدود 60 هزار میلیون ، اینها خلاف شرع است و اخذ جریمه دیرکرد شرعا اشکال دارد وی افزود : وقتی انسان چنین مسائلی را رعایت نکند حرام خواری در جامعه شایع می شود و گرد و غبار ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بگیران نجومی هم گناه کرده اند و هم مرتکب ریا شده اند

حقوق بگیران نجومی هم گناه کرده اند و هم مرتکب ریا شده اند