مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 15:262017-02-22سياسي

شهردار شیراز خبر داد فعالیت بیش از 100 دفتر برون سپاری خدمات شهری در شیراز


شهردار شیراز با اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع گفت: بیش از 100 دفتر برون سپاری خدمات شهری برای تسهیل خدمات رسانی به مردم در این کلان شهر فعالیت دارند.

- علیرضا پاک فطرت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به ضرورت رعایت سبک معماری ایرانی اسلامی در سیما و منظر شهری به ویژه در شیراز اظهار داشت: سعی کردیم با صرف زمان و بررسی کارشناسانه طرح تفضیلی شیراز را مصوب کنیم.

وی ادامه داد: فرآیند اجرایی طرح تفضیلی از نظر سبک و سطوح کاربری ها در حال اجرا است و به دنبال این هستیم که با تبادل اطلاعات بین مسؤولان و کارشناسان شهری ضمن ارتقای اطلاعات و دانش مدیران شهری شیراز تحولی در عرصه زیباسازی شهری ایجاد کنیم.

شهردار شیراز، شهرسازی و فرهنگ را مکمل یکدیگر دانست و عنوان کرد: اگر بتوانیم در بحث شهرسازی برنامه ریزی خوبی برای احداث ساختمان ها داشته باشیم، هزینه هایی که صرف می کنیم پایدار خواهد بود.

پاک فطرت گفت: هرچه در زمینه شهرسازی اسلامی تلاش بیشتری کنیم در حقیقت در مسیر افزایش رفاه و آسایش مردم و حفظ سرمایه های آن ها گام برداشته ایم؛ در همین راستا به دنبال این هستیم که معماری فاخر و اصیل گذشته را بر اساس پیشرفت ها و نیاز امروز شهر و شهروندان عملیاتی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار شیراز خبر داد فعالیت بیش از 100 دفتر برون سپاری خدمات شهری در شیراز

شهردار شیراز خبر داد فعالیت بیش از 100 دفتر برون سپاری خدمات شهری در شیراز