مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 16:452017-02-22سياسي

اجلاس آستانه محصول میدانی بویژه حماسه آزاد سازی حل


هدیه خلف عباس رییس مجلس ملی سوریه و هیات همراه عصر روز چهارشنبه با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورایعالی امنیت ملی دیدار و گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دریابان علی شمخانی در این دیدار با اشاره به روند مثبت گفت وگوهای سیاسی میان دولت سوریه و گروه های مخالف تاکید کرد: اجلاس آستانه با تمرکز بر ابتکارات سیاسی ،شرایط مناسبی را برای تداوم آتش بس و جایگزینی گفت وگو به جای جنگ و خونریزی ایجاد نموده است.

وی افزود؛ اجلاس سیاسی آستانه صرفا تغییر جغرافیای گفت وگو های سیاسی نبوده و محصول تغییرات واقعی در معادلات منطقه و به ویژه دستاوردهای میدانی و آزادسازی مناطق تحت اشغال تروریستهادر حماسه آزاد سازی حلب است.

وی با اشاره به وجود اختلافات گسترده میان ترکیه و عربستان سعودی در خصوص به دست گرفتن رهبری جریان مسلحین مخالف دولت در سوریه تاکید کرد: در کنار درگیری و تشتت عمیقی که میان گروه های معارض مسلح در سوریه وجود دارد کشورهای حامی آن ها نیز به شدت با یکدیگر اختلاف داشته و هریک به فکر استفاده ابزاری از مسلحین و خروج کم هزینه از مهلکه سوریه و در گیر نمودن رقبای منطقه ای خود در این عرصه هستند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در این دیدار با تبیین نقش محوری جمهوری اسلامی ایران در مبارزه و مهار تروریسم به اظهارات اخیر برخی مقاما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس آستانه محصول میدانی بویژه حماسه آزاد سازی حل

اجلاس آستانه محصول میدانی بویژه حماسه آزاد سازی حل