مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 18:052017-02-22بين الملل

بنادر برنده و بازنده تشکیل ائتلاف ها را مشخص کرد


به دنبال شکل گیری ائتلاف های جدید کشتیرانی کانتینری و ایجاد تغییرات سازمانی در درون کشتیرانی ها، بندر سنگاپور بزرگترین برنده و بندر Klang مالزی بزرگترین بازنده در مسیر تجاری اروپا-آسیا خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) ، موسسه آلفالاینر نوشت: از یکم ماه آوریل سال جاری میلادی، زمانی که ائتلاف های THE و اقیانوسیه فعالیت خود را آغاز کنند و از سویی دیگر کشتیرانی مرچنت هیوندایی کره جنوبی و هامبورگ سود آلمان با ائتلاف 2M همکاری خود را سر گیرند، پهلوگیری شناورها در مسیر تجاری آسیا-اروپا، تغییر و دگرگونی عمده ای را تجربه خواهد کرد.

بندر سنگاپور بزرگترین برنده شوک های تجاری پیش رو خواهد بود، علاوه بر این، بندر روتردام هلند نیز هم چنان به عنوان بندر کلیدی اروپا باقی خواهد ماند.

از طرف دیگر، در آسیا بنادر Klang مالزی و هنک کنگ چین، شرایط خوبی را تجربه نخواهند کرد.

به دنبال آغاز فعالیت ائتلاف های جدید، بندر سنگاپور در مسیر آسیا-اروپا میزبان 34 فروند شناور خواهد بود، در حالی که این رقم در گذشته 29 فروند به ثبت رسیده است.

کشتیرانی CMA CGM فرانسه پس از کسب سهام کشتیرانی APL سنگاپور، در ساخت ترمینال های مشترک CMA CGM-PSA Lion City در سنگاپور، سرمایه گذاری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنادر برنده و بازنده تشکیل ائتلاف ها را مشخص کرد

بنادر برنده و بازنده تشکیل ائتلاف ها را مشخص کرد