مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 20:112017-02-23سياسي

حتی خود آمریکا کدخدا بودنش را قبول ندارد


برخی در داخل کشور می گویند آمریکا کدخدا است نشان دهنده نداشتن مطالعه و تحلیل ضعیف شان است زیرا خود آمریکایی ها این موضوع را قبول ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فوأد ایزدی شامگاه امروز در سلسله نشست های فرهنگی بزم اندیشه در موسسه جوانان آستان قدس رضوی اظهار داشت: ترامپ ویژگی هایی دارد که غیرمعمول است زیرا تاکنون سابقه نداشته در آمریکا شخصی که هیچ سابقه سیاسی نداشته رییس جمهور بشود ولی ترامپ سابقه فعالیت‎های اقتصادی دارد و اینکه برخی می گویند او دیوانه است اشتباه است زیرا میلیاردر شدن در فضای نیویورک به شدت سخت است.

کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: ترامپ نوع صحبت کردنش مانند رییس جمهورهای دیگر نیست و به سبک خاصی حرف نمی زند همچنین به دلیل رفاه زیاد، فساد زیادی نیز داشته است در حالیکه سیاستمدارها این مسائل را رعایت می کنند، ترامپ مربوط به جناحی است که می گوید دولت باید کوچک باشد و هزینه های آن کم شود به همین دلیل مخالف جنگ است زیرا هزینه های آن زیاد است.

وی با اشاره به اینکه اعتماد به دولت در آمریکا ضعیف است، گفت: قشری که به ترامپ رأی دادند شامل افراد سفید پوست، قشر متوسط رو به پایین از نظر اقتصادی و تحصیلی و مسیحی های پروتستان بودند و این امر سبب دو قطبی شدن فضای آمریکا شد که می تواند یکی از عوامل افول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حتی خود آمریکا کدخدا بودنش را قبول ندارد

حتی خود آمریکا کدخدا بودنش را قبول ندارد