مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 20:402017-02-24سياسي

رییس جمهور به میرداماد می رود


درحالی که طبق قانون مجمع بانک مرکزی باید تیرماه برگزار شود هنوز در سال جاری مجمع برگزار نشده و احتمالا طی روزهای آینده با حضور رییس جمهور این مجمع برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، تأخیر در برگزاری مجامع بانک مرکزی ظاهراً به یکی از رسم های دولت یازدهم تبدیل شده است چراکه از ابتدای روی کار آمدن کابینه روحانی تا کنون همواره مجامع بانک مرکزی با تأخیر چند ماهه برگزار شده است.

در سال جاری هم پنجاه و ششمین مجمع عمومی بانک مرکزی که باید تیرماه برگزار می شد با تأخیری هشت ماهه هنوز برگزار نشده و گفته می شود احتمالاً 11 اسفند ماه با حضور حسن روحانی رییس جمهوری در محل بانک مرکزی برگزار شود.

پنجاه و پنجمین مجمع عمومی بانک مرکزی نیز با تاخیر حدود شش ماه 24 بهمن ماه سال گذشته با حضور رییس جمهوری در محل بانک مرکزی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، براساس بند (د) ماده 17 قانون پولی و بانکی مصوب 1351، جلسات مجمع عمومی بانک مرکزی باید حداقل سالی یک بار تا پایان تیر ماه برگزار شده تا ترازنامه این بانک و همچنین گزارش های نظارتی درباره سیاست گذاری و عملکرد بانک تعیین تکلیف شود.

براساس قانون، مجمع بانک مرکزی باید با نظر وزیر امور اقتصادی و دارایی یا به پیشنهاد رییس کل بانک مرکزی و به دعوت وزیر اقتصاد تشکیل شود؛ در بند (ج) قانون پولی و بانکی کشور برای مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور به میرداماد می رود

رییس جمهور به میرداماد می رود