مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 22:252017-02-24اقتصادي

اطلاعات بانکی افراد در اندونزی غیرمحرمانه میشود


دولت اندونزی درصدد است با تصویب و اجرای فوری مقرراتی به سیاست محرمانگی حساب های بانکی افراد در این کشور جنوب شرق آسیا پایان دهد و در عین حال به مقامات دریافت کننده مالیات نیز اجازه دهد مشمولان فراری پرداخت مالیات را تحت تعقیب قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دولت جوکو ویدودو قصد دارد با بهره گیری از یک فرصت با پایان دادن به سیاست های طولانی مدت محرمانه بودن حساب های بانکی، برنامه های اصلاح مالیاتی را توسعه دهد و به میزان مالیات های دریافتی بیافراید.

به نوشته روزجمعه تارنمای روزنامه جاکارتا پست ، این تصمیم دولت ویدودو پس از پذیرش یک استاندارد جهانی جدید در مورد تبادل خودکار اطلاعات که از سپتامبر سال 2018 اجرایی می شود، اتخاد شده است.

با این وجود، تبادل خودکار اطلاعات ، اندونزی را ملزم به اصلاح پنج قانون جدید به نام های قانون بانکی ، قانون بانکداری اسلامی ، قانون بازارهای سرمایه ، قانون امور مالی خرد و قانون نظام مالیات کلی کرده است.

علاوه بر این، اصلاح و وضع قوانین حمایتی مرتبط با این موضوعات نیز باید تا پیش از ماه ژوئن امسال انجام شود.

در حالی که زمان اجرای تبادل خودکار اطلاعات نزدیک می شود، دولت و مجلس اندونزی فرصت کمی برای تکمیل همه اقدامات لازم تا پایان ماه ژوئن دارند تا به قوانین مورد نیاز دست یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات بانکی افراد در اندونزی غیرمحرمانه میشود

اطلاعات بانکی افراد در اندونزی غیرمحرمانه میشود