مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1395 ساعت 09:552017-02-25اجتماعي

وجود کمتر از 100 مدرسه ماندگار در کشور/ اعتقادی به حذف مدارس کپری نداریم


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه فضای فیزیکی، معلم و فضای بیرونی و محیطی در مجموع هرسه روی روند آموزش اثرگذارند عنوان کرد: - اگر به این موارد توجه کنیم مدارس ما با نشاط خواهند بود و دانش آموز از حضور در مدرسه استقبال می کند.

وقتی مدارس جدید می سازیم باید با این نگاه بسازیم که البته هزینه آن با مدارس سنتی تفاوت چندانی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نظرپور در نشست خبری که به مناسبت برگزاری همایش ملی مدرسه ایرانی، معماری ایرانی ترتیب داده شده بود تاکید کرد: باید دقت کنیم کمبودهایی که در سطح مدارس داریم را تا حدممکن جبران کنیم، انتظار نمی رود در جمهوری اسلامی دانش آموزانی باشند که نتوانند در فضایی مناسب تحصیل کنند و این امر بر عهده ماست.

وی افزود : مدارس ناایمن باید ایمن شوند و مدارسی که نیازمند تخریب و بازسازی اند باید تخریب و نوسازی شوند.

در این میان باید به سبک معماری ایرانی اسلامی و ایجاد مدارس مقاوم و مطابق با شرایط محیطی را هم باید در نظر گرفت.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه تعداد مدارس اینگونه هنوز به تعداد کافی وجود ندارد گفت: مدرسه باید فضای بانشاطی باشد.

آیا این نشاط و شادابی به راحتی بدست می آید؟ چه عواملی در آن دخیل است؟ معماری مدارس باید چگونه باشد و ویژگی های مدارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود کمتر از 100 مدرسه ماندگار در کشور/ اعتقادی به حذف مدارس کپری نداریم

وجود کمتر از 100 مدرسه ماندگار در کشور/ اعتقادی به حذف مدارس کپری نداریم