مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1395 ساعت 16:312017-02-25فرهنگي

«ویلایی ها» و «ماجرای نیمروز» با بودجه فیلم های فاخر ساخته شدند


فیلم «ویلایی ها»، «ماجرای نیمروز» و چندین فیلم اجتماعی نمایش یافته در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از جمله آثاری هستند که بودجه فیلم های فاخر سال 95 به آن ها تعلق گرفت.

- رییس سازمان سینمایی گفت: فیلم ویلایی ها ، ماجرای نیمروز و چندین فیلم اجتماعی نمایش یافته در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از جمله آثاری هستند که بودجه فیلم های فاخر سال 95 به آن ها تعلق گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ حجت الله ایوبی درباره فیلم هایی که با بودجه اختصاص یافته به تولید فیلم های فاخر سال 95 به تولید رسیده اند، گفت: فیلم ویلایی ها ، ماجرای نیمروز و چندین فیلم اجتماعی نمایش یافته در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر که اتفاقا به خوبی نیز درخشیدند از جمله آثاری هستند که بودجه فیلم های فاخر سال 95 به آن ها تعلق گرفت.

رییس سازمان سینمایی با بیان اینکه از بودجه تصویب شده برای ساخت فیلم های فاخر تنها یک و نیم میلیارد تومان تخصیص داده شده است، افزود: متاسفانه جیب و دست سازمان سینمایی بسیار خالی است.

وی ادامه داد: از آنجا که بودجه بخش فیلم های فاخر به حداقل ممکن رسیده، مبلغ اندک تخصیص داده شده میان چند فیلم شهری و اجتماعی، نیمه تاریخی تقسیم شد چراکه بودجه ای برای ساخت فیلم فاخر به معنای آثار تاریخی یا پروژه های عظیم نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ویلایی ها» و «ماجرای نیمروز» با بودجه فیلم های فاخر ساخته شدند

«ویلایی ها» و «ماجرای نیمروز» با بودجه فیلم های فاخر ساخته شدند