مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 09:462017-02-26سياسي

عذاب شناسی خداوند؛ نتیجه تدبیر


کارکرد اصلیِ سخنان آقای روحانی پیرامون عذاب الهی، علی القاعده و به سبب «ناکارآمدی تدبیر»، فرار به جلو و عدم پاسخگویی به مردم، بخصوص خوزستان شریف است! - کارکرد اصلیِ سخنان آقای روحانی پیرامون عذاب الهی، علی القاعده و به سبب ناکارآمدی تدبیر ، فرار به جلو و عدم پاسخگویی به مردم، بخصوص خوزستان شریف است! اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یادداشت دانشجویی؛* آقای روحانی در نشست کارگروه ملی مبارزه با ریزگردها در خوزستان گفته: اینکه در روایات آمده اگر معروف را زیرپا گذاشتیم و اگر مُنکَر " ترویج شد عذاب الهی می آید.

برخی عذاب ها همین می شود که می بینیم.

اینکه چرا رییس جمهور محترم، در نشست مبارزه با ریزگرد به عذاب شناسی پرداخته اند را خواهم گفت؛ اما پیش از آن، مصداق هایی از مسببات عذاب الهی را جهت ذکر و تنویر مسئله خدمت جناب رییس جمهور عرض خواهم کرد: عذاب خداوند زمانی نازل می شود که جنابتان برای سفرهای مختلف اعم از بازدیدها، افتتاح طرح ها، همایش ها و غیره هزینه های نجومی را در شرایطی که دادن یارانه را مصیبت عظما می دانید، اسراف کنید! سبب نزول عذاب، حرام خواری و خوردن بیت المال عدلِ علی (ع) است که برخی مدیران شما، آن را به تاراج بردند! عذاب نازل خواهد شد، وقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذاب شناسی خداوند؛ نتیجه تدبیر

عذاب شناسی خداوند؛ نتیجه تدبیر