مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1395 ساعت 09:502017-02-27سياسي

جلسه ساماندهی دست فروشان مقابل بازار قدیم بندرعباس برگزار می شود


معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندرعباس از برگزاری جلسه ای پیرامون تصمیم گیری نهایی در خصوص وضعیت دست فروشان مقابل بازار قدیم این شهر خبر داد.

- علی نیکویی در گفت وگو با ایسنا، افزود: اعتراض دیروز بازاریان با حضور مسئولان اجرایی پایان یافت و قرار بر آن شد امروز ساعت 11 صبح جلسه با حضور طرفین در محل فرمانداری برگزار و نتیجه نهایی اعلام شود.

وی با بیان اینکه اگر نظارت بر اجرای صحیح مصوبات به خوبی از سوی مسئولین ذی ربط صورت گیرد، تخلفی صورت نمی گیرد، خاطرنشان کرد: امیدوارم در این جلسه نتیجه ای حاصل شود که برای همگی مثمر ثمر باشد.

درحالی که شب گذشته اصناف بازار قدیم بندرعباس معروف به "ترک ها" به نشانه اعتراض به حضور دست فروشان در مقابل محل کسب وکار خود اقدام به بستن مغازه هایشان کردند، همین موضوع باعث شده تا فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بندرعباس با حضور در محل تجمع بازاریان و اصناف علاوه بر دعوت به آرامش آن ها، خواستار تعیین تکلیف اصولی این مبحث شد که معترضین به تجمع اعتراضی خود پایان دادند.

در این مدت طبق توافق اصناف و دست فروشان قرار بر این بوده دست فروشان پس از ساعت 21:30 دقیقه به این محل آمده و دست فروشی کنند گرچه یک منبع آگاه حضور دست فروشان در محل را تنها در سه روز پایانی هفته دارای مجوز دانست اما در چند وقت اخیر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه ساماندهی دست فروشان مقابل بازار قدیم بندرعباس برگزار می شود

جلسه ساماندهی دست فروشان مقابل بازار قدیم بندرعباس برگزار می شود