مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1395 ساعت 11:462017-02-27سياسي

در مجمع بانک مرکزی چه گذشت؟/ سیف به روحانی گزارش داد


پنجاه و ششمین جلسه سالیانه مجمع عمومی بانک مرکزی صبح امروز (دوشنبه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در پنجاه و ششمین جلسه سالیانه مجمع عمومی بانک مرکزی که صبح امروز (دوشنبه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل شد ولی الله سیف گزارشی را درباره عملکرد و جهت گیری های سیاستی بانک مرکزی و تحولات متغیرهای اقتصادی کشور درسال 1394 ارائه کرد.

در ادامه جلسه مجمع عمومی بانک مرکزی، گزارش هیأت نُظار بانک مبنی بر بررسی ترازنامه و صورت های مالی سال 94 بانک مرکزی قرائت شد.

تصویب صورت های مالی سال 94 با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهیأت نظار، اتخاذ تصمیم در مورد تقسیم سود و افزایش سرمایه از دیگر مواردی است که در دستور کار این نشست مجمع قرار دارد.

براساس بند (د) ماده 17 قانون پولی و بانکی مصوب 1351، جلسات مجمع عمومی بانک مرکزی باید حداقل سالی یک بار تا پایان تیر ماه برگزار شده تا ترازنامه این بانک و همچنین گزارش های نظارتی درباره سیاست گذاری و عملکرد بانک تعیین تکلیف شود.

براساس قانون، مجمع بانک مرکزی باید با نظر وزیر امور اقتصادی و دارایی یا به پیشنهاد رییس کل بانک مرکزی و به دعوت وزیر اقتصاد تشکیل شود؛ در بند (ج) قانون پولی و بانکی کشور برای مجمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مجمع بانک مرکزی چه گذشت؟/ سیف به روحانی گزارش داد

در مجمع بانک مرکزی چه گذشت؟/ سیف به روحانی گزارش داد