مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1395 ساعت 12:162017-02-27اقتصادي

آقای رییس جمهور واقعیت اقتصاد چیز دیگری است


رییس جمهوری در حالی در مجمع بانک مرکزی سخن از کنترل تورم و ثبات اقتصادی به میان آورد که تکانه های ارزی اخیر برای فعالان اقتصادی تداعی کننده بی ثباتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی، رییس جمهور امروز در حالی برای برگزاری مجمع بانک مرکزی به ساختمان میرداماد رفت که درست چند قدم مانده به همین ساختمان، بسیاری از کسبه و فعالان اقتصادی از وضعیت کنونی اقتصاد و رکود حاکم بر بازار به دلیل کاهش قدرت خرید مردم نالان هستند.

او امروز از رونق اقتصادی و شرایط غیررکودی خبر داد و با خوشحالی اعلام کرد که دولتش کشور را با تورم بسیار بالایی تحویل گرفته است، اما اکنون تورم را تک رقمی کرده است و در سایه همین تورم تک رقمی هم، اقتصاد ثبات بیشتری پیدا کرده است؛ اما بسیاری از فعالان اقتصادی از یاد نبرده اند که تکانه های ارزی اخیر در بازار و البته در همین دولت یازدهم، مشکلات زیادی را برای اقتصاد ایران ایجاد کرد و بسیاری از برنامه ریزی های اقتصادی با اخلال مواجه شد.

روحانی در سخنان امروز خود از فعالان اقتصادی خواست که به 9 مهر سال 91 برگردند و بعد به 10 مهر بروند تا ببیند وضع ارز چطور است.

او گفت که در همین مدت، 625 تومان قیمت ارز بالا رفته است و در 12 مهر دوباره 200 تومن بالا رفته؛ یعنی در عرض 3 روز 825 تومان قیمت ارز بالا رفته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای رییس جمهور واقعیت اقتصاد چیز دیگری است

آقای رییس جمهور واقعیت اقتصاد چیز دیگری است