مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1395 ساعت 14:052017-02-27اقتصادي

آقای رییس جمهور واقعیت اقتصاد چیست؟


رییس جمهوری در حالی در مجمع بانک مرکزی سخن از کنترل تورم و ثبات اقتصادی به میان آورد که تکانه های ارزی اخیر برای فعالان اقتصادی تداعی کننده بی ثباتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسن روحانی، رییس جمهور امروز در حالی برای برگزاری مجمع بانک مرکزی به ساختمان میرداماد رفت که درست چند قدم مانده به همین ساختمان، بسیاری از کسبه و فعالان اقتصادی از وضعیت کنونی اقتصاد و رکود حاکم بر بازار به دلیل کاهش قدرت خرید مردم نالان هستند.

او امروز از رونق اقتصادی و شرایط غیررکودی خبر داد و با خوشحالی اعلام کرد که دولتش کشور را با تورم بسیار بالایی تحویل گرفته است، اما اکنون تورم را تک رقمی کرده است و در سایه همین تورم تک رقمی هم، اقتصاد ثبات بیشتری پیدا کرده است؛ اما بسیاری از فعالان اقتصادی از یاد نبرده اند که تکانه های ارزی اخیر در بازار و البته در همین دولت یازدهم، مشکلات زیادی را برای اقتصاد ایران ایجاد کرد و بسیاری از برنامه ریزی های اقتصادی با اخلال مواجه شد.

روحانی در سخنان امروز خود از فعالان اقتصادی خواست که به 9 مهر سال 91 برگردند و بعد به 10 مهر بروند تا ببیند وضع ارز چطور است.

او گفت که در همین مدت، 625 تومان قیمت ارز بالا رفته است و در 12 مهر دوباره 200 تومن بالا رفته؛ یعنی در عرض 3 روز 825 تومان قیمت ارز بالا رفته است؛ او به این نکته هم اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای رییس جمهور واقعیت اقتصاد چیست؟

آقای رییس جمهور واقعیت اقتصاد چیست؟