مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 15:562017-03-01سياسي

لبخند معنادار باهنر به روحانی


تمام مصاحبه های باهنر در جهت حمایت از روحانی است، شاید به این دلیل که نیروی دلخواه خود را در بین اصولگرایان پیدا نکرده است.

روزنامه آرمان نوشت: طیفی از اصولگرایان نگران هستند.

آنها نمی توانند شاهد آن باشند که اعضای قدیمی اردوگاه آنان در انتخابات 96 از حسن روحانی که کاندیدای اصلاح طلبان و میانه روهاست، حمایت کنند.

این طیف به فراموشی هم مبتلا هستند و سال های گذشته را فراموش کردند که رویکرد بی منطق و مقابله جویانه آنها با رقیب سبب جدایی بزرگان تاثیرگذار از اردوگاه اصولگرایی و پیوستن آنها به طیف اعتدالی شده است؛ بزرگانی که از شاخص ترین آنها می توان به ناطق نوری و حسن روحانی اشاره کرد.

این دسته از اصولگرایان که اهداف خود را در رسیدن به قدرت به هر قیمتی تعریف کرده اند، غافل از آن هستند که رسیدن به قدرت نیازمند اقبال عمومی است و این مهم جز با مدارا و حرکت در جهت خواست ملت محقق نمی شود.

نمی توان پذیرفت که باهنر از ابتدای 92 مشی همراهی با روحانی را داشت؛ چرا که او دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری و همچنین دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین است که هر دو تشکل گرایش اصولگرایانه دارند؛ به ویژه جبهه پیروان خط امام و رهبری که متشکل از نمایندگان احزاب اصولگراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبخند معنادار باهنر به روحانی

لبخند معنادار باهنر به روحانی