مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1395 ساعت 08:562017-03-02فرهنگي

ویژه برنامه های سیما در سوگ شهادت بانوی دو عالم


شبکه های سیما در سوگ شهادت بانوی دو عالم؛ حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه برنامه هایی تدارک دیده اند، پخش مداحی، مرثیه خوانی، سخنرانی ویژه این ایام و نمایش آثار سینمایی و مستندهای متعددی از جمله ویژه برنامه های شبکه ها است که روی آنتن می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، شبکه های سیما در سوگ شهادت بانوی دو عالم؛ حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه برنامه هایی تدارک دیده اند، پخش مداحی، مرثیه خوانی، سخنرانی ویژه این ایام و نمایش آثار سینمایی و مستندهای متعددی از جمله ویژه برنامه های شبکه ها است که روی آنتن می رود.

**************************************** شبکه یک سیما * به مناسبت ایام فاطمیه برنامه سخنرانی مذهبی به تهیه کنندگی محسن رفیعی از شهر مقدس قم با سخنرانی حجت الاسلام حیدری کاشانی از شبکه یک پخش می شود.

پخش مرثیه سرایی مهدی میرداماد در جمع عزاداران حضرت فاطمه سلام الله علیها در قم از دیگر بخش های برنامه سخنرانی مذهبی است که از سه شنبه تا جمعه هر روز حدود ساعت 8 تا 9 صبح از شبکه یک پخش می شود.

* ویژه برنامه روز خدا به تهیه کنندگی مجید نادری و یونس قاسمی نیز از دیگر برنامه های شبکه یک است که از سه شنبه تا جمعه با موضوع زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها پخش می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های سیما در سوگ شهادت بانوی دو عالم

ویژه برنامه های سیما در سوگ شهادت بانوی دو عالم