مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1395 ساعت 23:102017-03-02ورزشي

نشست خبری پیش از بازی صبای قم و فولاد خوزستان


نشست خبری پیش از بازی صبای قم و فولاد خوزستان عصر امروز در قم برگزار شد - عصر امروز در قم برگزار شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما،عزیز فریسات که به جای سعداوی در نشست خبری شرکت کرد عنوان کرد:صبا در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی را جذب و نتایج قابل قبولی را کسب کرده است اما فولاد هم تیم جوانی است ،البته برای بازی فردا وحید طالب لو و مهرداد طهماسبی را در اختیار نداریم.

مربی فولاد تصریح کرد: هر دو تیم فردا به دنبال کسب 3 امتیاز هستند؛ به دنبال پیروزی هستیم و امیدواریم ما به آن برسیم.

فریسات درمورد کیفیت فنی رحمانی عنوان کرد: بختیار رحمانی بازیکن موثری است که در چند مسابقه اخیر کمک زیادی به ما کرده است.

مربی فولاد درمورد عدم حضور دروازه بان هایشان گفت: با نبودن مهرداد طهماسبی و وحید طالب لو، دو دروازه بان جوان به نام های مرادیان و غلامزاده را در اختیار داریم؛ تجربه مرادیان بیشتر است و امیدوار هستیم به تیم کمک کند.

وی با ابراز گلایه از باشگاه صبا اظهار داشت: صبایی ها می توانستند با تغییر ساعت بازی به ما کمک کنند اما با همکاری نکردن آنها باید یک روز بیشتر در قم بمانیم.

صمد مرفاوی سر مربی صبا هم در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان با بیان اینکه همه بازی ها در این فصل شرایط سختی دارد، گفت: فولاد تیمی است که از نظر فنی از کیفیت خوبی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست خبری پیش از بازی صبای قم و فولاد خوزستان

نشست خبری پیش از بازی صبای قم و فولاد خوزستان