مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1395 ساعت 23:162017-03-02سياسي

آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت الله فاضل لنکرانی در قم برگزار شد


آیین بزرگداشت دهمین سالگرد ارتحال آیت الله محمد فاضل لنکرانی(ره) از مراجع تقلید پنجشنبه شب با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان در مسجد اعظم قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو"، در این آیین که حضرات آیات نوری همدانی و علوی گرگانی از مراجع تقلید، امینی و علوی بروجردی از استادان برجسته حوزه علمیه قم، سید مهدی صادقی استاندار قم، امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی و اسماعیل احمدی مقدم فرمانده سابق نیروی انتظامی حضور داشتند، مدیر حوزه های علمیه کشور در سخنانی به تبیین ویژگی های آیت الله فاضل لنکرانی پرداخت.

آیت الله علیرضا اعرافی، شاگردی استادانی همچون آیت الله بروجردی(ره) و امام راحل(ره) را یکی از مهمترین ویژگی های آیت الله فاضل لنکرانی دانست و افزود: این که شخصی قبل از 20 سالگی در مجلس درس آیت الله بروجردی بنشیند و در 23 سالگی نیز تقریرات درس آیت الله بروجردی را بنویسد، کار کمی نیست، که مرحوم فاضل لنکرانی آن را انجام داد.

وی افزود: آیت الله فاضل لنکرانی در طی کردن سطوح مقدماتی و عالی و رسیدن به درس های خارج و اجتهادی شاگرد ممتاز آیت الله بروجردی بود و همزمان در محضر حضرت امام، اصول و تفسیر و فلسفه و معارف را نیز نزد علامه طباطبایی تلمذ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت الله فاضل لنکرانی در قم برگزار شد

آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت الله فاضل لنکرانی در قم برگزار شد