مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1395 ساعت 12:352017-03-03فرهنگي

اجرای طرح عیدانه کتاب از 15 اسفند در کتابفروشی های فارس


طرح عیدانه کتاب از 15 اسفند تا 15 فروردین 96 در کتابفروشی های استان فارس اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، مرکز فارس، معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: ثبت نام در این طرح از 25 بهمن ماه آغاز شده و تا پایان روز 14 اسفندماه ادامه دارد.

امیدبخش افزود: این طرح با هدف اعطای یارانه کتاب برای ترویج کتابخوانی از آبان سال 93 با طرح کتابفروشی به وسعت ایران آغاز شده است.

وی با بیان اینکه کتابفروشی های دارای پروانه کسب با تاریخ معتبر می توانند در این طرح شرکت کنند، گفت: کتاب های آموزشی، کمک آموزشی، نایاب، افست، بدون شماره شابک و کتاب هایی که در سایت خانه کتاب موجود نیستند، مشمول این طرح نمی شوند.

معاون فرهنگی ارشاد فارس افزود: متقاضیان خرید کتاب می توانند با مراجعه به کتابفروشی های عضو طرح کتاب های عمومی را با 20 درصد تخفیف و کتاب های کودک و نوجوان را با 25 درصد تخفیف خریداری کنند.

وی گفت: کتابفروشی های متقاضی شرکت باید در سامانه ketab.

ir ثبت نام کنند و سقف تخفیف برای هر کتابفروشی حداقل 20 میلیون ریال و سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر یک میلیون ریال است.

تاکنون 39 کتابفروشی از استان فارس در این طرح شرکت کردند و با این آمار استان فارس رتبه پنجم را در میان دیگر استان ها به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح عیدانه کتاب از 15 اسفند در کتابفروشی های فارس

اجرای طرح عیدانه کتاب از 15 اسفند در کتابفروشی های فارس