مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1395 ساعت 12:502017-03-03سياسي

ایران چهارمین قدرت موشکی جهان است


جانشین دستیار و مشاور فرماندهی کل قوا گفت: توان صنعت دفاعی ایران قبل از انقلاب در حد صفر بود و این در حالیست که می توان اکنون با قدرت اعلام کرد که ایران در قدرت موشکی چهارمین قدرت جهان است و امروز دنیا نمی تواند تصور حمله و تجاوز به کشور ما را داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرتیپ علی شمشیری در یادواره سرداران، فرماندهان و 250شهید والامقام شفت که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، با بیان اینکه ذکر فضائل ائمه اطهار(ع) و شهدا باعث افزایش معرفت انسان می شود، اظهار کرد: استان گیلان جزء ده استان نخست کشور از نظر حضور در جبهه و تعداد شهدا به نسبت جمعیت خود است.

وی به نقش اثرگذار و حضور فعالانه گیلانی ها در عرصه نبرد حق علیه باطل اشاره کرد و افزود: تقدیم 250شهید و 350جانباز و خانواده سه شهید، فرماندهان و.

در شهرستان شفت بیانگر نقش اثرگذار مردم این استان و شهرستان در دوران دفاع مقدس و انقلاب است.

سردار شمشیری با بیان اینکه شهرستان شفت دیار علماء و شخصیت های بزرگی چون آیت الله سید محمد باقر شفتی است که علاوه بر سطح کشور در سطح جهان اسلام نیز موثر بوده اند، خاطرنشان کرد: توصیه می شود کسانی که خواهان ایستادگی در برابر اَبَرقدرت ها، انقلابی و جهادی شدن هستند مجموعه کتاب منشور روحانیت که ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران چهارمین قدرت موشکی جهان است

ایران چهارمین قدرت موشکی جهان است