مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1395 ساعت 12:552017-03-03فرهنگي

فراخوان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی درچهارمحال و بختیاری


فراخوان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی درچهارمحال و بختیاری منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما"،مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال وبختیاری گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی در پنج بخش با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش کتابخوانی و مطالعه کتابهای مناسب از طریق مطالعه کتابهای مرتبط با سیره ائمه معصومین، شناسایی، معرفی و گوامیداشت تولید کنندگان و پدیدآوردگان کتاب های فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی برگزار می شود.

فرهاد خلیل مقدم افزود: در بخش کودک، کتاب 10 قصه از امام رضا(ع) برای بچه ها به نویسندگی مژگان شیخی، در بخش نوجوان کتاب ماه غریب من نوشته مجید ملا محمدی معرفی شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: در بخش کودک شرکت کنندگان به دو شیوه نقاشی و تصویر سازی یا ارسال یک فایل ویدئویی کتاب را به دیگران معرفی و در بخش های دیگر نیز پرسشنامه مسابقه را دریافت و در این جشنواره شرکت کنند.

خلیل مقدم افزود: در بخش بزرگسالان نیز کتابهای با موضوع زندگی به سبک خورشید به نویسندگی مهدی غلامعلی، مهارتهای زندگی در سیره رضوی نوشته محمدرضا شرفی و بانوی ملکوت نوشته آیت الله علی کرمی جهرمی و کتاب چلچراغ به نویسندگی جلیل عرفان منش معرفی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی درچهارمحال و بختیاری

فراخوان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی درچهارمحال و بختیاری