مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1395 ساعت 15:262017-03-03سياسي

امام جمعه مرودشت: مصوبه اخیر نمایندگان مجلس با فرهنگ تشیع مغایرت دارد


مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در مورد حقوق بالای مدیران با اصل فرهنگ تشیع اسلامی در تناقض است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از مرودشت، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ایشان را الگوی پاک دامنی و حجاب و عفاف برای تمام عالم دانست و اظهار داشت: خدای متعال به برکت وجود اهل بیت عصمت و طهارت و اشک ها و ناله های مؤمنان عذاب خود را از شیعیان دریغ می کند.

امام جمعه مرودشت در ادامه در مورد برگزاری مراسم جشن و عروسی در ایام فاطمیه نیز به شدت گلایه کرد و افزود: یک عده حرمت این ایام را شکسته و باعث به وجود آمدن یک سری اتفاق های ناگوار در سطح شهر و همچنین داغدار کردن یک عده از خانواده ها در شب عید شدند.

احمدی در ادامه بیان کرد: مصوبه اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد پرداخت حقوق مدیران باعث سروصدای بسیاری در سطح جامعه شده و در تناقض با اصل فرهنگ تشیع اسلامی است.

وی با اشاره به در رأس امور بودن مجلس نیز گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره فضائل ملت باید بیشتر مراقب باشند و چنین مصوبه هایی را نگذارند به تصویب برسد و از حقوق پرداختی بالای مدیران و پاداش های بی رویه جلوگیری کنند تا نیاز به اخراج کارگران در سطح کشور نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مرودشت: مصوبه اخیر نمایندگان مجلس با فرهنگ تشیع مغایرت دارد

امام جمعه مرودشت: مصوبه اخیر نمایندگان مجلس با فرهنگ تشیع مغایرت دارد