مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1395 ساعت 17:202017-03-03بين الملل

علی عبدالله صالح با عربستان اتمام حجت کرد


درخواست رییس جمهور سابق یمن برای گسیل چهارصد هزار نظامی آموزش دیده برای رفتن به مرز عربستان، از تغییر استراتژی جنگی یمنی ها از حالت دفاعی به تهاجمی حکایت دارد.

- علی عبدالله صالح رییس جمهور سابق و رییس حزب کنگره ملی یمن که یکی از مهمترین گروههای متحد انصارالله است با اشاره به اینکه هفده کشور و در راس انها عربستان در تهاجم به این کشور مشارکت دارند از صدها هزار نظامی یمنی آموزش دیده که منصور هادی رییس جمهور مستعفی و فراری، آنها را خانه نشین کرده است ، خواست برای جنگ با متجاوزان سعودی به مناطق هم مرز با عربستان بروند.

به نظر می رسد درخواست صالح برای رفتن صدها هزار نظامی یمنی به جبهه های نبرد با متحاوزان سعودی در مرز با عربستان از تغییر استراتژی جنگی ارتش وکمیته های مردمی یمن حکایت دارد و این تغییر استراتژی پس از آن اتخاذ می شود که در طول بیش از دوسال از تجاوز نظامی سعودی ها به یمن، هیچ یک از مجامع بین المللی جلو تجاوز نظامی عربستان را نگرفتند و چشم خود را بر روی جنایات این کشور و متحدانش در کشتار غیر نظامیان اعم از زنان وکودکان و تخریب زیرساخت های اقتصادی این کشور فروبستند.

در طول این مدت سازمان های بین المللی به ویژه سازمان ملل نه تنها در برابر این جنایات سکوت کرد بلکه بان کی مون دبیر کل سابق این سازمان با خارج کردن عربستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی عبدالله صالح با عربستان اتمام حجت کرد

علی عبدالله صالح با عربستان اتمام حجت کرد