مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1395 ساعت 20:102017-03-03ورزشي

نشست خبری سرمربیان صبای قم و فولاد خوزستان پس از بازی


نشست خبری سرمربیان دو تیم صبای قم و فولاد خوزستان پس بازی در قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما، صمد مرفاوی سرمربی تیم صبای قم در نشست پس از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان ضمن اشاره به عملکرد ضعیف تیمش مقابل این تیم خوزستانی گفت : صبا در نیمه نخست، بازی نه چندان مناسبی را به نمایش گذاشت و بازیکنان نتوانستند آن طور که باید برنامه های لازم را در زمین بازی به اجرا در آورند.

وی افزود : تیم فولاد خوزستان یک تیم قدرتمند در رقابت های لیگ برتر می باشد و از بازیکنان سرعتی در ترکیب تیم خود بهره می برد و توانست در این بازی نسبت به تیم صبا موفق تر ظاهر شود.

سرمربی صبای قم در ادامه تصریح کرد : با آغاز نیمه دوم تیم صبا نسبت به نیمه نخست در ضد حملات خود موفق تر ظاهر شد و اما بی دقتی مهاجمان در حملات منجر به از دست رفتن یک به یک آنها شد.

نعیم سعداوی سرمربی تیم فولاد خوزستان هم در این نشست گفت: با توجه به اینکه تیم فولاد برخلاف تیم صبا از مالکیت بیشتر توپ در میدان برخوردار بود و با توجه به موقعیت های بسیار نتوانستیم از آنها به نحو احسن استفاده کنیم و سه امتیاز آن را بگیریم اما توانستیم با برنامه دقیق و منظمی مقابل تیم صبا حاضر شویم که این خود رضایت بخش می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست خبری سرمربیان صبای قم و فولاد خوزستان پس از بازی

نشست خبری سرمربیان صبای قم و فولاد خوزستان پس از بازی