مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1395 ساعت 09:002017-03-04اقتصادي

وجود 2800 پروژه نیمه تمام در استان کرمان


رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان گفت: استان کرمان بیش از 2 هزار و 800 پروژه نیمه تمام دارد و سیاست این است که طرح های با پیشرفت فیزیکی بیشتر را به اتمام برسانیم و اولویت بندی دستگاه ها در این زمینه خیلی مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر رودری صبح امروز 14 اسفندماه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به وضعیت بودجه ای استان کرمان در سال جاری اظهار کرد: 357.

8 میلیارد تومان ابلاغی بودجه هزینه ای را داشته ایم که تخصیص پایین تر از این عدد بوده است.

وی با اشاره به اینکه برآورد همکاران این است که 34 میلیارد تومان کسری در پرداخت حقوق داشته باشیم، افزود: در پرداخت حقوق با کسری مواجه بوده ایم که این مسئله را از محل جابه جایی سایر پرداخت کرده ایم و در بحث هزینه ای فشار زیادی روی دستگاه ها وجود دارد.

رودری تصریح کرد: کل مصوب درآمدهای استان کرمان در سال جاری حدود 2 هزار و 4 میلیارد تومان بوده که نزدیک به یک هزار و 850 میلیارد تومان مالیاتی و مابقی غیرمالیاتی بوده که در این راستا و طی 11 ماهه سال جاری، تحقق درآمدهای استان 110 درصد می باشد.

وی بیان کرد: درصد تحقق بخش مالیاتی استان کرمان 114 درصد بوده و 14 درصد نسبت به تکلیفی که داشته ایم، بیشتر کسب درآمد در این حوزه و در مجموع 178 میلیارد تومان مازاد درآمد در استان کرمان داشته ایم و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 2800 پروژه نیمه تمام در استان کرمان

وجود 2800 پروژه نیمه تمام در استان کرمان