مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1395 ساعت 15:352017-03-04اجتماعي

مشارکت 350 میلیاردی خیرین یزدی برای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی


مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد در مراسم آغاز عملیات ساخت دبستان شش کلاسه خیری رضوانشهر، گفت: امسال خیرین یزدی به طور متوسط ماهانه در احداث سه طرح خیری مشارکت کردند.

- مشارکت 350 میلیاردی خیرین یزدی برای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد در مراسم آغاز عملیات ساخت دبستان شش کلاسه خیری رضوانشهر، گفت: امسال خیرین یزدی به طور متوسط ماهانه در احداث سه طرح خیری مشارکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی خواجه رضایی در مراسم آغاز عملیات ساخت یک باب دبستان شش کلاسه در رضوانشهر شهرستان اشکذر، با قدردانی از همراهی خیرین در احداث و توسعه فضاهای آموزشی استان، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 37 طرح خیری مدرسه سازی در استان آغاز شده و خیرین 350 میلیارد ریال برای ساخت و توسعه این فضاها هزینه کرده اند.

وی با اشاره به این که خیرین یزدی درسال جاری به طور متوسط ماهانه دراحداث سه طرح خیری مشارکت کردند، گفت : خیرین این منطقه نیز مشارکت خوبی درامر مدرسه سازی داشتند و طرح امروز سومین کار مدرسه سازی آقای خادمی در رضوانشهر است .

خواجه رضایی در پایان با بیان این که 300 مدرسه استان نیاز به تخریب، بازسازی و یا مقاوم سازی نیاز دارند، از خیرین یزدی خواست در این امر مقدس مدرسه سازی مشارکت بیشتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 350 میلیاردی خیرین یزدی برای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی

مشارکت 350 میلیاردی خیرین یزدی برای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی