مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1395 ساعت 23:402017-03-04ورزشي

پایان کار کشتی ایران در تورنمنت اوکراین با 2 طلا، 3 نقره و 3 برنز


نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی ایران با کسب 2 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز به کار خود در تورنمنت کشتی گیران و مربیان اوکراین پایان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان دومین روز از رقابت های کشتی آزاد و فرنگی تورنمنت اوکراین،حامد رشیدی و مرتضی قیاسی در اوزان 70 و 86 کیلوگرم کشتی آزاد به مدال نقره رسیدند و پیمان بیابانی در وزن 61 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

پویا رحمانی در سنگین وزن نیز با شکست مقابل رقبا حذف شد.

در جریان دومین روز از رقابت های کشتی فرنگی نیز،4 نماینده ایران عملکرد ناامیدکننده ای داشتند و از رسیدن به مدال بازماندند.

محمدرضا گرایی در وزن 66 کیلوگرم، هادی علیزاده پورنیا در وزن 75 کیلوگرم و شهاب قوره جلیلی در 130 کیلوگرم با شکست مقابل حریفانشان از دور رقابت ها کنار رفتند و داود عابدین زاده نیز در وزن 85 کیلوگرم به عنوان پنجمی بسنده کرد.

تیم های کشتی آزاد و فرنگی باشگاه رعد پدافند هوایی به نمایندگی از کشورمان در این رقابت ها حضور داشتند که در پایان و در رشته کشتی آزاد به یک مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز و در کشتی فرنگی به یک مدال طلا و یک نقره دست یافتند.

برای تیم کشتی آزاد باشگاه رعد پدافند هوایی رضا افضلی در وزن 74 کیلوگرم به مدال طلا، حامد رشیدی و مصطفی قیاسی در اوزان 70 و 86 کیلوگرم به مدال نقره و رضا اطری، پیمان بیابانی و حسین شهبازی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار کشتی ایران در تورنمنت اوکراین با 2 طلا، 3 نقره و 3 برنز

پایان کار کشتی ایران در تورنمنت اوکراین با 2 طلا، 3 نقره و 3 برنز