مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1395 ساعت 12:412017-03-05اقتصادي

رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه: ارایه سرویس خدمات پس از فروش IT ضابطه مند می شود/ کارت های گارانتی غیر معتبر بزرگ ترین معضل خدمات


رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه گفت: با اجرای طرح گارانتی با اصالت در بازار IT ارایه سرویس خدمات پس از فروش IT ضابطه مند می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" به نقل از اتحادیه فناوران رایانه استان تهران، سید مهدی میر مهدی کمیجانی گفت: متاسفانه در سال های اخیر برخی از شرکت های ارایه دهنده خدمات پس از فروش از زیر بار تعهدات خود شانه خالی کرده و خریداران نیز به دلیل بی اطلاعی نسبت به حقوق گارانتی خود، هیچ استفاده ای از گارانتی نکرده و تنها هزینه گارانتی را پرداخت می کردند؛ اما اتحادیه در صدد دفاع از حقوق مصرف کننده است و با اجرای طرح گارانتی با اصالت علاوه بر شفاف سازی در حوزه خدمات پس از فروش، در صدد احقاق حقوق مصرف کنندگان در زمینه خدمات سرویس برخواهد آمد.

اتحادیه فناوران رایانه استان تهران با اشاره به افزایش حجم شکایات طی 4 سال گذشته در رابطه با خدمات پس از فروش گفت: پس از بررسی و ساماندهی شکایات، مشخص شد بخش بزرگی از شکایات مربوط به کارت های گارانتی غیر معتبر است در نتیجه طی برنامه ریزی با سازمان صنعت معدن و تجارت، شکایات را بررسی کردیم و وارد یک همکاری با سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده شدیم و تا جایی پیش رفتیم که متوجه شدیم در رابطه با گارانتی و خدمات پس از فروش صنف آی تی هیچ قانونی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه: ارایه سرویس خدمات پس از فروش IT ضابطه مند می شود/ کارت های گارانتی غیر معتبر بزرگ ترین معضل خدمات

رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه: ارایه سرویس خدمات پس از فروش IT ضابطه مند می شود/ کارت های گارانتی غیر معتبر بزرگ ترین معضل خدمات