مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1395 ساعت 16:402017-03-05بين الملل

افزایش فشارها بر فیون برای کناره گیری از رقابت ریاست جمهوری


رهبر حزب راست میانه روی UDI فرانسه امروز (یکشنبه) از فرانسوا فیون کاندیدای ریاست جمهوری محافظه کاران خواست به نفع آلن ژوپه نخست وزیر سابق فرانسه کناره گیری کند زیرا با رسوایی که فیون درگیرش شده شکست او مسلم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، فرانسوا فیون که تا چندی پیش کاندیدای پیشتاز ریاست جمهوری در فرانسه از حزب محافظه کار جمهوری خواهان این کشور بود درگیر یک رسوایی بر سر انتصاب همسرش در یک شغل پارلمانی غیرواقعی و پرداخت حقوق به او از محل بودجه این کشور شده است.

این اتفاق دردسری جدی را برای کمپین انتخاباتی او به وجود آورده است و چند روز پیش اعلام شد که فیون ممکن است تحت تحقیقات رسمی قضایی به اتهام سوء استفاده از بودجه دولت قرار بگیرد.

او برای کناره گیری از رقابت ریاست جمهوری تحت فشار فزاینده ای قرار گرفته و رهبران حزبش قصد دارند فردا (دوشنبه) نشستی اضطراری برای بررسی وضعیت پیش از ضرب الاجل پذیرش کاندیداهای ریاست جمهوری در تاریخ 17 مارس برگزار کنند.

بعد از یک سری قطع حمایت ها از فیون از سوی حامیان و مشاورانش او اکنون امیدوار به تجمع حامیانش طی امروز (یکشنبه) در پاریس است تا بتواند محبوبیتش را به رخ بکشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فشارها بر فیون برای کناره گیری از رقابت ریاست جمهوری

افزایش فشارها بر فیون برای کناره گیری از رقابت ریاست جمهوری