مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1395 ساعت 11:302017-03-06فرهنگي

بزرگداشت «مسعود معصومی» برگزار می شود


مراسم بزرگداشت مسعود معصومی با همکاری انجمن عکاسان ایران، انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران و خانه هنرمندان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان ایران، بزرگداشت این عکاس پیشکسوت 23 اسفندماه ساعت 18 در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران با حضور عکاسان و علاقه مندان برگزار می شود.

مسعود معصومی سال 1316 در تهران چشم به جهان گشود و از سال 1334 در سن 18 سالگی با ورود به جمهوری فدرال آلمان تحصیل در رشته فتوژورنالیسم (عکاسی خبری) را در مدرسه دولتی عکاسی مونیخ آغاز کرد.

معصومی پس از خاتمه تحصیلات در رشته عکاسی و بازگشت به ایران، به تدریس فتوژورنالیسم در مدرسه عالی مطبوعات و روابط عمومی (دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی) تا پیروزی انقلاب ادامه داد.

شرایط سیاسی و اجتماعی اواخر سال های دهه 40 و 50 و محدودیت های فعالیت های ژورنالیستی و مطبوعاتی معصومی را بر آن داشت تا عکاسی را در عرصه ای دیگر تجربه کند و با تجهیز یک استودیوی عکاسی تبلیغاتی و استقرار در کوچه فردانش در خیابان وصال در همکاری با منوچهر انور در زمینه تولید عکس و اسلاید برای مصارف گوناگون تبلیغاتی و صنعتی اقدام کند و به تدریج صفحات تبلیغاتی نشریات، هفته نامه ها و ماهنامه ها عکس های معصومی را جایگزین تصویرسازی های طراحان گرافیک و کپی عکس های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت «مسعود معصومی» برگزار می شود

بزرگداشت «مسعود معصومی» برگزار می شود