مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1395 ساعت 17:202017-03-06سياسي

یک فعال سیاسی : اظهار به ضعف، میدان دادن به دشمن است


کوتاه آمدن ، ضعیف عمل کردن و اظهار به ضعف در حرف و عمل سبب جرات دشمن می شود و جسارت دشمن را بالا می برد.

- یک فعال سیاسی گفت: کوتاه آمدن ، ضعیف عمل کردن و اظهار به ضعف در حرف و عمل سبب جرات دشمن می شود و جسارت دشمن را بالا می برد.

محمد تقی رهبر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در جمع دستاندرکاران راهیان نور اظهار کرد: کشوری با عظمت ایران اگر با اقتدار در مقابل دشمن بایستد، دشمن را به عقب می راند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اظهار به ضعف ، میدان دادن به دشمن است، افزود: همانطور که شاعر می گوید اظهار ضعف پیش ستم پیشگان، خطا است / اشکباب موجب طغیان آتش است ، اگر دشمن از طرف مقابل ضعفی ببیند آن را تحت فشار قرار خواهد داد.

رهبر با اشاره به اینکه در دوران جنگ و دفاع مقدس علی رغم کمبود ها تمام قد در مقابل دشمن ایستادگی کردیم و حتی نوجوان سیزده ساله مان درمقابل دشمن کوتاه نیامد گفت: این سیاست را باید در دیپلماسی و روابط خارجی کشور مورد توجه قرار د هیم.

این فعال سیاسی به تاکیدات رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: کشور ایران دارای استعدادهای فراوان طبیعی، انسانی و سرمایه های فکری که باید در جهت قوت ا قتصادی کشور از آن ها بهره گرفت و چشممان به سرمایه های خارجی نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فعال سیاسی : اظهار به ضعف، میدان دادن به دشمن است

یک فعال سیاسی : اظهار به ضعف، میدان دادن به دشمن است