مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1395 ساعت 20:462017-03-06بين الملل

حامیان سارکوزی خواستار معرفی نامزد جانشین فیون در انتخابات شدند


نمایندگان جمهوری خواه حامی نیکلا سارکوزی کاندیدای مغلوب این حزب در انتخابات ریاست جمهوری 2017 فرانسه طی درخواستی از فرانسوآ فیون خواستند نامزدی را برای جانشینی خود انتخاب و معرفی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، نمایندگان طرفدار نیکلا سارکوزی رییس جمهور پیشین فرانسه و کاندیدای مغلوب حزب محافظه کار جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2017 فرانسه امروز از فرانسوآ فیون نامزد جناح راست میانه این کشور که با اتهام فساد مالی مربوط به همسر و فرزندانش روبروست، خواستند که مسئولیت اقدامات خود را بر عهده گرفته و نامزدی را به جانشینی خود برای انتخابات آتی انتخاب و معرفی کند.

منابع آگاه فرانسوی در این خصوص اعلام کردند: خط سیاسی فیون خوب است اما وی دیگر قادر به حفظ اتحاد خانواده سیاسی جناح راست میانه نیست و ما از او می خواهیم که مسئولیت های خود را بر عهده گیرد و خود جانشینی برای خودش انتخاب کند.

این منابع همچنین اعلام کردند که کریستین ژاکوب از اعضای این حزب مأمور شده که به دیدن فیون برود و از وی بخواهد که با سارکوزی و آلن ژوپه نخست وزیر سابق فرانسه دیداری در این خصوص داشته باشد.

درخواست نمایندگان جمهوری خواه طرفدار سارکوزی از فیون درحالیست که وی شب گذشته طی تجمع هوادانش در میدان تروکادرو پاریس اعلام کرد که از نامزدی در انتخابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامیان سارکوزی خواستار معرفی نامزد جانشین فیون در انتخابات شدند

حامیان سارکوزی خواستار معرفی نامزد جانشین فیون در انتخابات شدند