مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1395 ساعت 06:402017-03-07اقتصادي

مخفی کردن استفاده از پالم توسط برخی تولیدکنندگان


مدیرعامل انجمن حمایت از مصرف کنندگان با بیان اینکه باید محصولاتی که در آنها از مواد اولیه تراریخته استفاده شده به صورت شفاف اعلام شود، گفت: - مسیح انصاری، مدیرعامل انجمن حمایت از مصرف کنندگان در نشست خبری با اشاره به اینکه متأسفانه توزیع قیمت گذاری در کشور درست انجام نمی شود، اظهارداشت: بیش از 90 درصد از واحدهای درمانی درج قیمت ندارند در حالی که بر اساس نص صریح قانون آن گونه که در ماده 65 قانون حمایت از مصرف کنندگان آمده، درج قیمت روی خدمات و کالا اجباری است که می بینیم در این حوزه کاملا نادیده گرفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، وی با بیان اینکه حقوق مصرف کننده باید به صورت شفاف به وی ارائه شود، افزود: برخی کالاها تا 50 درصد بیش از قیمت واقعی بر روی خود قیمت خورده اند.

به عنوان مثال در بررسی ها و رصدی که انجمن حمایت از مصرف کنندگان از بازار و تولیدی ها دارد، در مواردی یک جعبه دستمال کاغذی با قیمتی معادل 800 تومان تمام می شود در حالی که بر روی آن تا 2000 تومان برچسب قیمت می خورد که این در کالاهای دیگر نیز اتفاق می افتد.

انصاری با بیان اینکه تبلیغات اغواکننده یکی از مسائلی است که انجمن حمایت از مصرف کننده پیگیر تخلفات آن است، لزوم از تیزرهای تلویزیونی و بیلبوردهای خیابانی آغاز نمی شود بلکه نقطه شروع تبلیغات اغواکننده لیبل های تبلیغاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخفی کردن استفاده از پالم توسط برخی تولیدکنندگان

مخفی کردن استفاده از پالم توسط برخی تولیدکنندگان