مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1395 ساعت 23:552017-03-07سياسي

هادی خامنه ای: در برابر منحرفان هر لحظه باید انقلاب کنیم


باید با آموزش، اهداف انقلاب را در برابر کسانی که می خواهند آن را به انحراف بکشند حفظ کرد.

- دبیرکل مجمع نیروهای خط امام گفت: باید با آموزش، اهداف انقلاب را در برابر کسانی که می خواهند آن را به انحراف بکشند حفظ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی خامنه ای در سلسله نشست های کاشان در انقلاب اسلامی و مراسم تجلیل از مبارزه انقلابی حجت الاسلام اسحاق مشکینی در تالار فیض کاشان اظهار کرد: انقلاب ما به یک معنا تمام نشده است و هر لحظه باید انقلاب کنید و تفکر و اندیشه انقلاب را در برابر حضور منحرفان صیانت کنیم.

وی افزود: امروز سخن گفتن درباره انقلاب کار آسانی است ولی کسانی که در آن دوران زندانی و شکنجه می شدند و هر لحظه شکنجه برای آنها یک شهادت بود برای حفظ انگیزه های انقلابی خود طاقت آورده و تحمل کردن شکنجه ها زیر دست ساواک کار ساده ای نبود.

وی ادامه داد: باید زمانی را به یاد بیاوریم که کسی جرأت به زبان آوردن نام امام را نداشت و حتی داشتن ترجمه ای از نهج البلاغه و قرآن به نوعی قاچاق بود و در دروس قرآن اگر کلمه ای بیش از درس قرآن گفته می شد تحت تعقیب ساواک قرار می گرفت.

هادی خامنه ای گفت: سرمایه انقلاب اسلامی آموختن است و نباید در مراسم تجلیل ها از مبارزان انقلابی با شکل و شمایل امروز بی حاصل بماند و به عنوان نمونه باید زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی خامنه ای: در برابر منحرفان هر لحظه باید انقلاب کنیم

هادی خامنه ای: در برابر منحرفان هر لحظه باید انقلاب کنیم