مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1395 ساعت 11:352017-03-08اجتماعي

مدیریت یکپارچه مراکز معاینه فنی


رییس سازمان محیط زیست با اعلام این که اطلاعات 440 مرکز معاینه فنی کشور یکپارچه شده، گفت: امیدواریم تا سال 99 کل کشور را با بنزین استاندارد پوشش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، رییس سازمان حفاظت محیط زیست در اختتامیه دومین جشنواره پوستر و عکس نفس های شهر گفت: ما به همراهی هنرمندان برای انتقال پیام حفظ محیط زیست نیازمندیم زیرا این نوع فعالیت ها برای ارتقا سطح آگاهی و جلب مشارکت مردم بسیار مؤثر است.

معصومه ابتکار تأکید کرد: از فعالیت دولت سه سال و نیم می گذرد و در این مدت دولت در شرایط دشوار اقدامات ویژه ای برای کاهش آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور انجام دادند.

ابتکار افزود: تلاش شبانه روزی سه سال و نیمه را در سطح کل دولت با همکاری 16 دستگاه اجرایی و با مشارکت جدی بخش هایی مانند نیروی انتظامی و شهرداری ها امروز به نتایجی رسیده ایم.

گرچه برنامه های کاهش آلودگی هوا کوتاه مدت نیست.

به گفته رییس سازمان محیط زیست در حال حاضر در 15 کلانشهر به همراه 10 مرکز استان کشور بنزین یورو 4 عرضه و در سال 96 در تمامی مراکز استان بنزین یورو 4 عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: بازسازی ساختارهای متلاشی در حوزه محیط زیست و برگزاری کارگروه های آلودگی هوا بصورت منظم در سطح استانی و برگزاری این کارگروه ها بصورت ملی هر ماه و گاهی هر 2 هفته یکبار با همکاری و مشارکت 16 دستگاه اجرایی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت یکپارچه مراکز معاینه فنی

مدیریت یکپارچه مراکز معاینه فنی