مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1395 ساعت 14:062017-03-08سياسي

سازمان ملل از ارعاب خبرنگاران و قضات توسط دولت آمریکا انتقاد کرد


کمسیر عالی حقوق بشر سازمان ملل در نشست شورای حقوق بشر، ضمن انتقاد از مواضع مهاجرتی آمریکا، ارعاب خبرنگاران و قضات توسط دولت کنونی این کشور را تقبیح کرده است.

- "، در ادامه انتقادات درباره مواضع دولت آمریکا در قبال مهاجران و فعالان رسانه ای، کمیسر عالی امور حقوق بشر سازمان ملل در نشست شورای حقوق بشر در ژنو در این باره صحبت کرده است.

در ادامه برگزاری نشست سالیانه شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو، زید رعد الحسین کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل در این نشست سخنرانی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، او امروز چهارشنبه با انتقاد از مواضع دولت جدید آمریکا در قابل مهاجرت و پناهجویان، ابراز نگرانی کرده است.

کمیسر عالی امور حقوق بشر سازمان ملل تاکید کرده که مواضع دولت دونالد ترامپ ممکن است به بازداشت های دسته جمعی افراد شامل زنان و کودکان و اخراج دسته جمعی افراد منجر شود که اینها نقض قوانین و حقوق بین المللی است.

این مقام سازمان ملل با ابراز نگرانی درباره افزایش تبعیض ها علیه اقلیت های مذهبی و نژادی، درباره بدگویی و دشنام علیه گروه هایی از قبیل مکزیکی ها و مسلمانان در آمریکا هشدار داد.

این اظهارات در حالی مطرح شده که از زمان اوج گیری کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ و همچنین پس از پیروزی او در انتخابات، رسانه های آمریکایی از افزایش حمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل از ارعاب خبرنگاران و قضات توسط دولت آمریکا انتقاد کرد

سازمان ملل از ارعاب خبرنگاران و قضات توسط دولت آمریکا انتقاد کرد